Na splnenie vašich požiadaviek ponúkame najväčší výber erotickej, fetišistickej a alternatívnej obuvi v Poľsku
Ponúkame tiež obrovský výber topánok na pole dance
30 dní na vrátenie alebo výmenu
Zaručujeme, že obuv zakúpenú u nás môžete vždy vrátiť do 30 dní. Možno sa vám nepáčia, možno majú nesprávnu veľkosť alebo vám zle sedia na nohe. bez ohľadu na dôvod môžete obuv vždy vrátiť alebo vymeniť do 30 dní bez udania dôvodu. Vaša spokojnosť je pre nás najdôležitejšia. Preto vám topánky radi vymeníme, prijmeme ich späť a pošleme vám nové a lepšie.
Jedinou podmienkou je, aby topánky boli nepoškodené, v pôvodnom obale s priloženým dokladom o kúpe. Obuv pošlite späť na našu adresu:
Lamirex
Ul. Warszawska 26
05-092 Łomianki
návratový list je v balíku
Obuv vám bez problémov vymeníme za správnu veľkosť, budeme vám účtovať len náklady na dopravu.
Ak nie ste spokojní s obuvou, ktorú ste dostali, a pošlete nám ju späť, do 14 pracovných dní vám vrátime celú kúpnu cenu na vami uvedené číslo účtu, okrem poštovného.
Doprava zadarmo
Ak si u nás objednáte obuv nad 150 EUR, pošleme vám ju bezplatne.
Naša záruka
Zadávanie objednávok:
Vrátenie:
Ak Vám bude obuv malá alebo príliš veľká alebo vám z iného dôvodu nevyhovuje, máte možnosť si ju vymeniť. Stačí nám napísať e-mail s týmito informáciami a poslať ich späť v pôvodnom obale spolu s účtenkou. Náklady na dopravu hradí kupujúci. Ďalší pár dostanete do 14 dní. Považujeme to za novú objednávku. Po prijatí vrátenej obuvi vám vrátime zaplatenú sumu zníženú o náklady na dopravu na váš účet.
Záruka a reklamácie:
Na všetku obuv zakúpenú u nás poskytujeme 6-mesačnú záruku. Základom pre uznanie reklamácie je zaslanie poškodeného výrobku na adresu spoločnosti spolu s originálnym obalom a vystaveným dokladom o kúpe alebo faktúrou s DPH. V prípade uznania reklamácie náklady na prepravu hradí spoločnosť LAMIREX a celá zaplatená suma sa vráti na účet zákazníka.
Základom reklamácie nesmie byť prirodzené opotrebovanie obuvi, ako napr.:
Vrátený tovar by mal byť zbavený nečistôt, prachu a viditeľných nečistôt.
Súčasťou zásielky musí byť doklad o kúpe, dôvod a opis závady a kontaktné údaje osoby, ktorá závadu nahlasuje.
S pozdravom,
Tím Bootky