Zákaznícky servis

Na splnenie vašich požiadaviek ponúkame najväčší výber erotickej, fetišistickej a alternatívnej obuvi v Poľsku

Ponúkame tiež obrovský výber topánok na pole dance

30 dní na vrátenie alebo výmenu

Zaručujeme, že obuv zakúpenú u nás môžete vždy vrátiť do 30 dní. Možno sa vám nepáčia, možno majú nesprávnu veľkosť alebo vám zle sedia na nohe. bez ohľadu na dôvod môžete obuv vždy vrátiť alebo vymeniť do 30 dní bez udania dôvodu. Vaša spokojnosť je pre nás najdôležitejšia. Preto vám topánky radi vymeníme, prijmeme ich späť a pošleme vám nové a lepšie.

Jedinou podmienkou je, aby topánky boli nepoškodené, v pôvodnom obale s priloženým dokladom o kúpe. Obuv pošlite späť na našu adresu:

Lamirex
Ul. Warszawska 26
05-092 Łomianki

návratový list je v balíku

Obuv vám bez problémov vymeníme za správnu veľkosť, budeme vám účtovať len náklady na dopravu.

Ak nie ste spokojní s obuvou, ktorú ste dostali, a pošlete nám ju späť, do 14 pracovných dní vám vrátime celú kúpnu cenu na vami uvedené číslo účtu, okrem poštovného.

FORMULÁR NA VRÁTENIE/VÝMENU

Doprava zadarmo

Ak si u nás objednáte obuv nad 150 EUR, pošleme vám ju bezplatne.

Naša záruka

  • Zaručujeme, že do 30 dní môžete topánky zakúpené u nás vrátiť alebo vymeniť bez udania dôvodu a my vám vrátime peniaze v plnej výške.
  • Môžete si byť istí, že topánky, ktoré si u nás kúpite, sú 100 % originálne, dovezené priamo od spoločnosti Pleaser USA
  • Na obuv zakúpenú u nás poskytujeme vlastnú 6-mesačnú záruku.
  • Obuv dostupnú v našich predajniach s označením 48h na webovej stránke sa zaväzujeme zaslať v pracovných dňoch do 48h.
  • Objednávky spoločnosti Pleaser USA zasielame týždenne, čo znamená, že vám všetky topánky na mieru doručíme do 14 dní, maximálne do troch týždňov.
  • Všetky topánky zakúpené u nás sú zabalené v pôvodnom obale.
  • Ku každému nákupu prikladáme doklad o kúpe.
  • S našimi zamestnancami obchodu sa môžete spojiť e-mailom počas úradných hodín od 8:00 do 16:00 v pracovných dňoch.
  • Zodpovieme všetky vaše otázky týkajúce sa obuvi Pleaser a pokúsime sa vyriešiť všetky problémy v čo najkratšom čase.
  • Zaručujeme vám, že od nás dostanete výrobok najvyššej kvality a vynikajúce služby.
  • Urobíme všetko pre to, aby ste boli s nákupom u nás čo najviac spokojní.

Zadávanie objednávok:

  1. Ak chcete nakúpiť v našom obchode, vyberte si výrobok, o ktorý máte záujem, označte konkrétnu veľkosť a farbu a kliknite na tlačidlo "OBJEDNAŤ".
  2. veľkosť označená červenou farbou nie je od dodávateľa k dispozícii.
  3. veľkosť označená žltou farbou je k dispozícii u dodávateľa, ale len v obmedzenom množstve, takže jej dostupnosť nemôžeme zaručiť.
  4. objednávku je možné vykonať prostredníctvom našej webovej stránky
  5. hneď po prijatí vašej objednávky vám zašleme e-mail s potvrdením a informáciami o objednanom výrobku.

Vrátenie:

Ak Vám bude obuv malá alebo príliš veľká alebo vám z iného dôvodu nevyhovuje, máte možnosť si ju vymeniť. Stačí nám napísať e-mail s týmito informáciami a poslať ich späť v pôvodnom obale spolu s účtenkou. Náklady na dopravu hradí kupujúci. Ďalší pár dostanete do 14 dní. Považujeme to za novú objednávku. Po prijatí vrátenej obuvi vám vrátime zaplatenú sumu zníženú o náklady na dopravu na váš účet.

Záruka a reklamácie:

Na všetku obuv zakúpenú u nás poskytujeme 6-mesačnú záruku. Základom pre uznanie reklamácie je zaslanie poškodeného výrobku na adresu spoločnosti spolu s originálnym obalom a vystaveným dokladom o kúpe alebo faktúrou s DPH. V prípade uznania reklamácie náklady na prepravu hradí spoločnosť LAMIREX a celá zaplatená suma sa vráti na účet zákazníka.

Základom reklamácie nesmie byť prirodzené opotrebovanie obuvi, ako napr.:

  • deformácie spôsobené prispôsobením obuvi chodidlu,
  • opotrebovanie stielok a podšívky,
  • sfarbenie spôsobené namáčaním alebo potením,
  • odreniny podrážky - nesprávne používanie,
  • poškodenie spôsobené používateľom alebo inými osobami,
  • prirodzené zmeny materiálu,
  • nesprávna údržba a starostlivosť o obuv.

Vrátený tovar by mal byť zbavený nečistôt, prachu a viditeľných nečistôt.

Súčasťou zásielky musí byť doklad o kúpe, dôvod a opis závady a kontaktné údaje osoby, ktorá závadu nahlasuje.

S pozdravom,
Tím Bootky

Kontakt

Kontakt & Newsletter

obchod@bootky.sk

Newsletter

Katalogi online
Zákaznícky servis | O spoločnosti | Pleaser | Predpisy | Platby | Veľkosť tabuľky | FAQ | HURT